CHEF CLUB  TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM SZABÁLYZATA

  1. A Chef Club törzsvásárlói programban való részvétel feltétele a jelen szabályzat elfogadása.
  2. A Chef Club egy olyan törzsvásárlói program, amelyben a Chef Market Élelmiszer Nagykereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: Chef Market) vevői a programba történő regisztrációt követően vásárlásaik után hűségpontokat gyűjthetnek, majd azok beváltásával termékekhez és szolgáltatásokhoz juthatnak.
  3. A Chef Market által szervezett programban vevőnként egy természetes személy vehet részt (a továbbiakban: Clubtag), aki  a vevő cégképviseleti jogával rendelkezik. (A játékban nem vehetnek részt Chef Market alkalmazottak és a tulajdonosi körhöz köthető vállalkozások munkatársai sem).
    1. A regisztráció a magánszemély nevére, de a vevő cég nevében történik.
    2. Egy vevőhöz csak egy magánszemély rendelhető.
    3. Regisztráció során a magánszemély köteles megadni a cég nevét és telephelyét, amelynek a vásárlásai után gyűjti a pontokat.
    4. a Clubtagság át nem ruházható.
  1. A programban a Chef Club weboldalán található regisztrációs adatlap kitöltését követően lehet részt venni. A chefclub.chefmarket.hu weboldalon a Belépés/Regisztráció gombra történő kattintás után megjelenik egy ablak, ahol az Új regisztrációra kattintva betölt a regisztrációs űrlap , amelynek a kitöltése után elindul a regisztráció folyamata.
    1. Regisztráció során a magánszemély köteles megadni saját személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám, munkakör megnevezése), a cég nevét, és annak az adatait (székhely, telephely), amelynek a vásárlásai után gyűjti a pontokat.
    2. A regisztrációs folyamat részeként a megadott e-mail címre kiküldésre kerül a rendszer által generált egyedi jelszó, ami a belépéskor használandó. A jelszót az első belépést követően célszerű megváltoztatni.
    3. A Chef Club weboldalára történő belépés a későbbiekben a regisztrációkor megadott e-mail cím, jelszó párossal lehetséges.
  1. A regisztrált Clubtag kezdeményezheti adatainak módosítását a weboldalon keresztül:
    • jelszómódosítás
    • személyes adatok módosítása
    • e-mail cím
    • telefonszám
    • munkakör
  1. A Chef Market a regisztrációs kérelmeket egyedileg elbírálja, amelynek során jogosult a regisztrációs kérelmet elutasítani, ha az adott  céghez már korábban történt regisztráció, vagy arra jogosulatlan személy kérelmezi a regisztrációt. A Chef Market a regisztrációs kérelmek elbírálására, és a regisztráció életbe léptetésére 72 órás határidőt vállal.
    1. Jogosulatlannak minősül az a személy, aki a hozzárendelni kívánt  cég vonatkozásában nem rendelkezik képviseleti jogosultsággal.
  2. Minden vásárlás után pontokat írunk jóvá a Clubtag pontfolyószámláján. A pontok jóváírása a vevőszámla kiállításával egyidejűleg történik.
    1. HoReCa és Pék-Cukrász vevő esetén vásárlásonként minden elköltött nettó 10 000 Ft után 100 pontot (azaz a költés nettó 1%-át) írunk jóvá a Clubtag részére.*
    2. Kis- és nagykeresdelmi vevő telephelyéhez rendelt Clubtag esetén vásárlásonként minden elköltött nettó 20 000 Ft után 100 pontot (azaz a nettó költés 0,5%-át) írunk jóvá. *
      * a fennmaradó (nem egész) összegek után nem írunk jóvá pontot pl. HoReCa és Pék-cukrász vevő 28 000 Ft végösszegű vásárlása esetén 200 pontot írunk jóvá, a fent maradó 8000 Ft után nem kap pontjóváírást.
  1. A meg nem valósult vásárlások után a pontok törlődnek. A storno számlák kiállításakor a számlán szereplő összeg után a Clubtag pontfolyószámlájáról a pontok levonásra kerülnek. A pontlevonás alapja megegyezik a pontjóváírással, tehát nem egész összegek után nem kerülnek levonásra pontok. Ameddig a Clubtaghoz rendelt Vevő lejárt, de ki nem egyenlített számlával rendelkezik, addig nem jogosult nyeremény beváltására.
  2. A Clubtag a pontjait nyomon követheti a bejelentkezés után a Chef Club weboldalán.
  3. A Chef Market jogosult a Clubtag pontfolyószámláját zárolni és/vagy a már jóváírt törzsvásárlói pontokat törölni, ha a Clubtaghoz rendelt Vevőnek behajthatatlan számlája lesz és/vagy a visszaélésnek alapos gyanúja merül fel.
  4. A törzsvásárlói programból való kilépést a regisztrált Clubtag kérvényezheti, azonban az addig összegyűjtött pontjait más pontfolyószámlára át nem vezetheti.
  5. Amennyiben egy évig nem történik vásárlás az adott regisztrációról, a Chef Market jogosult a már összegyűjtött, de fel nem használt pontokat törölni.
  6. A pontok beváltását a regisztrált Clubtag személyesen, telefonon, vagy e-mailben kezdeményezheti. A pontok különböző termékekre és/vagy szolgáltatásokra válthatók be, amelyek listája a Chef Club weboldalán található. Jóváhagyásuk manuálisan történik, a Chef Market ellenőrzi, hogy van-e a Clubtaghoz rendelt vevőnek lejárt számlája, amíg az nem kerül befizetésre, addig nem lehetséges a pontok beváltása.
  7. A pontbeváltásban résztvevő ajándék szállítására a Chef Market 30 munkanapot vállal.
    1. Nagy értékű termék esetében pl. autó, a Chef Market által vállalt szállítási határidő maximum 90 munkanap.
  1. A Clubtag vállalja, hogy a Chef Market az ajándék átadásáról fotót, videót és/vagy hanganyagot készíthet, melyeket a Chef Market marketing célokra előre egyeztetett formában online- és offline megjelenő magazinjában és weboldalán felhasználhat.
  2. Az online felületen található termékek fényképei illusztrációk, pontértékben megegyezőek, de néhány esetben eltérhetnek a valóságtól.
  3. A törzsvásárlói program termékei, és szolgáltatásai készpénzre át nem válthatóak.
  4. A pontérték és a Clubtag pontegyenlege közti különbözet nem fizethető ki készpénzben a beváltás érdekében.
  5. Az ár- és pontváltozás jogát fenntartjuk!
  6. A Chef Market a hatályos adatvédelmi kötelezettségeinek teljes mértékben eleget tett, a kötelező adatvédelmi bejelentést a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság felé megtette, továbbá a regisztrált Clubtagok adatait bizalmasan kezeli, azokat harmadik fél részére nem adja ki.
  7. Amennyiben a hűségprogramban részt vevőknek a programmal kapcsolatban bármely természetű panasza, észrevétele vagy kérése merülne fel, kérjük, hogy a Chef Market ügyfélszolgálatát szíveskedjen levélben, e-mailben, vagy telefonos úton megkeresni.